Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2009

Σύσταση Διαπαραταξιακής Επιτροπής για την εποπτεία και τον έλεγχο της Οικονομικής και Ταμειακής λειτουργίας του Δήμου

Με επιστολή του προς την Πρόεδρο του Δημοτικού συμβουλίου, ο συνδυασμός μας ζήτησε να αποτελέσει θέμα ημερήσιας διάταξης στην επόμενη συνεδρίαση του Δημοτικού συμβουλίου η Σύσταση Διαπαραταξιακής Επιτροπής για την εποπτεία και τον έλεγχο της Οικονομικής και Ταμειακής λειτουργίας του Δήμου.
Ακολουθεί η εισήγηση του θέματος:
Μετά τα όσα αποκάλυψε ο Ταμίας στη Δημαρχιακή Επιτροπή της 31/08/09 και τη συζήτηση που ακολούθησε στο Δημοτικό Συμβούλιο της 07/09/09 αναφορικά με την Οικονομική και Ταμειακή κατάσταση του Δήμου, προκειμένου να διαφυλαχθούν οι νόμιμες διαδικασίες λειτουργίας του Δήμου, να εξασφαλισθεί κλίμα ανεπηρέαστων συνθηκών εργασίας των υπαλλήλων και να αρθεί το αδιέξοδο στο οποίο έχει περιέλθει ο Δήμος και τα Νομικά του Πρόσωπα, προτείνουμε:

Σύσταση διαπαραταξιακής επιτροπής με τις ακόλουθες δικαιοδοσίες (σ’αυτή δεν μπορεί να συμμετέχει ο Δήμαρχος):

1. Η διαπαραταξιακή θα έχει καθημερινή ενημέρωση για την ταμειακή κατάσταση του Δήμου και έλεγχο όλου του συστήματος πληρωμών (έγκριση του Δημοτικού Συμβουλίου, έγκριση πρακτικών προμηθειών, τιμολόγια, εντάλματα).
2. Έλεγχο όλων των δαπανών του 2009 για κάθε νομικό πρόσωπο Δ.Δ. ή Ι.Δ. (απόφαση αρμόδιου οργάνου Δ.Σ. ή Προέδρου, συμβάσεις, τιμολόγια, απόδειξη πληρωμής).
3. Τακτικές εισηγήσεις της Διαπαραταξιακής στο Δημοτικό Συμβούλιο.

Θα υπάρχει μηνιαία ενημέρωση της Δημαρχιακής ως ο νόμος ορίζει.
Το ταμείο θα πληρώνει σύμφωνα με το νόμο, και πάντα με επιταγές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου