Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2009

Οι θέσεις μας για το κυκλοφοριακό

Το κυκλοφοριακό είναι ένα από τα μεγάλα προβλήματα που κατόρθωσε να δημιουργήσει στην πόλη μας η Διοίκηση της παράταξης του σημερινού Δημάρχου Μελισσίων.

Το 2005 το Δημοτικό Συμβούλιο είχε εγκρίνει τη μελέτη που του παρέδωσαν οι μελετητές έπειτα από ευρεία διαβούλευση με τους πολίτες. Η μελέτη αυτή τέθηκε το 2006 σε μερική εφαρμογή από την προηγούμενη Διοίκηση για να εκτιμηθούν τα αποτελέσματα της και να αποφευχθούν τυχόν προβλήματα σε όλη την πόλη.
Το 2007 ο Νέος Δήμαρχος αντί να εφαρμόσει την υπάρχουσα μελέτη που και αυτός ψήφισε, πήρε σεργιάνι τις γειτονιές μόνος αυτός και η παράταξή του, χωρίς απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, για νά «κάνει διάλογο με τους πολίτες και να ακούσει τις προτάσεις τους».

Διάλογο έκανε, προτάσεις άκουσε αλλά οι οδηγίες που έδωσε και αυτό που τελικά εφάρμοσε μόνος του τον Ιούνιο του 2008 ήταν αυτό το οποίο ο ίδιος επέλεξε πιεζόμενος από φίλα προσκείμενους κατοίκους, πιέζοντας, και «εκθέτοντας» σε ορισμένες περιπτώσεις ένα άξιο μελετητή.
Πάντως το τι έχει εφαρμοσθεί σήμερα ουδείς το γνωρίζει. Ούτε ο ίδιος ο μελετητής, ούτε ο ίδιος ο Δήμαρχος
Μπρος στα αδιέξοδα που δημιούργησαν αδέξιοι χειρισμοί το Δημοτικό Συμβούλιο απεφάσισε αναστολή της εφαρμογής της μελέτης για 4 μήνες, έως 31/10/08, προκειμένου να μελετηθεί το θέμα από το Δημοτικό Συμβούλιο και όχι από το Δήμαρχο.
Η απόφαση αυτή του Δημοτικού Συμβουλίου όπως και πολλές άλλες προσβλήθηκε από το Δήμαρχο και ακυρώθηκε από τον κ. Περιφερειάρχη για τυπικούς λόγους.

Σήμερα εμείς ως υπεύθυνος Συνδυασμός έχουμε καταθέσει πλαίσιο προτάσεων στον μελετητή που συνοψίζεται στις εξής αρχές:
1) Είναι λάθος να βγει όλη η κυκλοφορία στους κεντρικούς άξονες. Δημιούργησε κυκλοφοριακή συμφόρηση.
2) Είναι τραγικός και επικίνδυνος ο αποκλεισμός του Σισμανόγλειου. Η πρόσβαση στο νοσοκομείο πρέπει να είναι απρόσκοπτη.
3) Είναι λάθος παντού μονόδρομοι. Τα Μελίσσια δεν είναι ένα επίπεδο παραλληλόγραμμο.
4) Σε κάθε γειτονιά να εξετασθεί μια διαμπερής κυκλοφορία, μία άνοδος μία κάθοδος και όχι τα αυτοκίνητα να γυρίζουν γύρω-γύρω ως στο Παλιό Ψυχικό.
5) Για την πρόσβαση στο Σισναμόγλειο καταθέσαμε συγκεκριμένες εναλλακτικές προτάσεις για προσωρινή και οριστική λύση. Και στην προσωρινή και στη μόνιμη η επικοινωνία είναι απρόσκοπτη.
6) Για το τρίγωνο Τσαλδάρη-Πηγής_Βενιζέλου, τη Σωκράτους και την περιοχή Αγίας Μαρίνας, καταθέσαμε δύο λογικές εναλλακτικές προτάσεις.
Είμαστε Συνδυασμός ευθύνης, μελετάμε τα θέματα, δεν διεκδικούμε τη μοναδικότητα, συνεργαζόμαστε.
Και πάνω απ όλα δε θέλουμε να διεκδικήσουμε την πατρότητα επίλυσης τους με την αυθεντικότερη άποψη.
Όποιος το επιχειρεί το πληρώνει....
Όμως τολμούμε να προτείνουμε και προτείνουμε.

Σαν να μην έφθαναν όλα αυτά ο κ. Δήμαρχος με τη Διοίκηση του ΟΑΣΑ, φρόντισαν να αναστατώσουν και να ταλαιπωρήσουν τους συμπολίτες μας με ένα πρόσθετο θέμα. Άλλαξαν τα δρομολόγια των λεωφορείων 410 και 405 απροειδοποίητα. Δεν πηγαίνει πλέον το 410 στο ΙΚΑ και στο Μαρούσι. Εκεί θέλουν να πάνε οι Συμπολίτες μας και οι Συνταξιούχοι.
Πάει στο «ΤΗΕ MALL» στη Νερατζιώτισσα.
Οι έμποροι στα Μελίσσια δικαίως διαμαρτύρονται. Έχουμε ως Συνδυασμός κάνει πολλές παραστάσεις. Υπάρχει διαβεβαίωση ότι θα αλλάξει. Περιμένουμε....
Αλλά και μέσα στην πόλη οι διαδρομές άλλαξαν.
Οι συμπολίτες μας ταλαιπωρούνται. Ποιος τους ρώτησε; Ποιός ρώτησε το Δημοτικό Συμβούλιο; Μόνος του αποφασίζει ο ΟΑΣΑ; Ο Δήμαρχος τι κάνει; Συνηγορεί; Γιατί δεν έφερε έγκαιρα στο Συμβούλιο το θέμα για διαβούλευση και αποφάσεις;
Δυστυχώς δεν διοικείται έτσι μια πόλη.
Για το Συνδυασμό
Ο Πρόεδρος
Δημοσθένης Παπακωνσταντίνου

2 σχόλια:

  1. - όσον αφορά την μονοδρόμηση, εάν περπατάτε θα δείτε ότι τώρα είναι πολύ πιο άνετο για τους πεζους και μητέρες με καροτζάκη (να μην τους ξεχνάμε)!!!
    - για το λεοφ. 410 ίσως δεν είναι η καλύτερη λύση, αλλά δείχνει ότι ασχολείται με το θέμα και όχι το άφησε 100 χρόνια να παει Μαρούσι και λόγο του κυκλοφοριακό χάος μές το Μαρούσι, περιμένουμε 30 λεπτά το λεοφορείο. δεν λέω ότι τώρα είναι καλύτερα, αλλά κάθε αρχή είναι δυσκολη και πιστεύω, χωρίς να το ξέρω, ότι μελετάει άλλη λύση.
    - επίσης είναι και τα έργα για το φυσικό αέριο που δυσκολεύουν πάραπολύ την κίνηση.
    -όταν θα σταματήσει ο κάθενας από μας να πάρει το αυτοκίνητο για να πάει να πάρει τζιγάρα η δυο πραγματάκια, θα βελτιωθει πολύ η κατάσταση!!

    γι'αυτό επιτρέψτε μου να σας πω, ότι νομίζω ότι δεν έχετε δίκιο όταν μόνο κατηγοράτε.

    σας ευχαριστώ για την συνεργασία
    Σουζάνα Κρανά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι μονοδρομήσεις κατά γενική ομολογία έχουν ταλιαπωρήσει ιδιαίτερα τους Μελισσιώτες. Και είναι φυσικό αφού έγιναν στο πόδι και αυτό είναι πασιφανές. Δεν έχει κανένα νόημα να μονοδρομούνται δρόμοι με πολύ μικρή κυκλοφορία και να αναγκαζόμαστε να κάνουμε κύκλους για να φτάσουμε στο σπίτι μας.
    Αρκεί να ρωτήσουμε κάποιους επισκέπτες της πόλης μας για να πάρουμε την πραγματική εικόνα για την κατάσταση του κυκλοφοριακού! Οι κεντρικοί δρόμοι είναι πάντα πηγμένοι από την κίνηση, ενώ η κυκλοφορία στους εσωτικούς δρόμους είναι ένας λαβύρινθος που δημιουργεί μεγάλη επιβάρυνση στο περιβάλλον, άλλά και σπατάλη χρόνου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή